OH247

Beauty case everlasting favourites


www.onheels247.com

Sommige beautyproducten vervang je haast nooit, een goede mascara of foundation laten je nooit in de steek, en of het buiten melting hot of onvoorstelbaar regenachtig is - op bepaalde lipsticks en eyeliners kun je altijd rekenen. Mijn all time favourites zijn:

De Dream Fresh BB (Maybelline): omdat ik altijd gebruik maak van een donkere bronzer en highlighter wil ik een lichte, luchtige BB die veel gezonder en minder opvallend is dan een dikke laag foundation. Deze BB is niet heel erg dekkend, maar omdat ik een vrij zuivere huid heb is hij perfect. Ik gebruik hem sinds het uit kwam, in medium of light. Als het op foundation aankomt kies je beter altijd voor een lichtere teint.

Blacktrack fluid liner (MAC): Zeer zacht en intens (en blijvend!) zwart. Ik heb al veel eyeliners versleten en er is altijd wel iets mis mee: of hij is te vloeibaar, of te grijs, of te glanzend. Deze is gewoon ideaal. Op nummer twee komt gewoon een soortgelijk zwart potje van Catrice. Ik gebruik een eyeliner brush van Kruidvat Professionals.

24h False lash effect (MAX FACTOR): Ik hou van hun mascara's! Een goede mascara maakt écht het verschil. Ik heb heel lang een van Clinique gehad (maar die was allesbehalve waterproof, ondanks het feit dat hij korrelvrij was en heel goed de wimpers van elkaar scheidde) en Lancôme heeft zeker ook toppers in hun collectie. Deze is echter wel een blijvertje.

Lasting finish by Kate Nr. 112 (Rimmel): Ik heb een zwak voor matte lipsticks. Glossjes vind ik er fantastisch uitzien tot ik ze aanheb, dus ik houd het bij matte lippen en lippenpotloden. Deze zit altijd in mijn emergency case als ik een beetje kleur nodig heb - smeuïg, niet te droog, dekkend en een sophisticated donkerrood kleurtje waarmee je nooit iets verkeerd mee kunt doen.



Some beauty products will rarely be replaced. A good mascara or foundation never lets you down, and no matter if it's melting hot or raining cats & dogs outside - there are certain lipsticks or eyeliners that won't let you down. My all time re-buys are: 

Dream Fresh BB (Maybelline): I always use a dark bronzer and highlighter so I like to keep my foundation as light and soft as possible - I loved this BB-cream ever since it came out. I have clear skin so I don't need a heavy, highly covering foundation. I use this one in light or medium and it's amazing how much healthy glowing/naturally better you look right away. You should always use a foundation the same teint of your skin or lighter. 

Blacktrack fluid liner (MAC): Very soft and intense with a velvet finish. I think I've had every kind of eyeliner available by now. They're just always a bit too grey-ish or too shiny or something else. This one's perfect. The second place goes to a Catrice look-a-like. I use a eyeliner brush by Kruidvat Professionals. 

24h False lash effect (MAX FACTOR): Love their mascaras. A good mascara really makes the difference. I stuck to Clinique for a while but it's just not waterproof (but great at separating the lashes and no clumps) and I just love every mascara from the Lancôme collection. This one is here to stay.

Lasting finish by Kate Nr. 112 (Rimmel): I have a weak spot for matte lipsticks. Glosses are great until I put them on, so I keep up with matte lipsticks and lip pencils.  This one is always in my emergency case when I need a touch of colour. It's matte, not too dry, has great coverage and comes in a sophisticated red colour you can never do wrong with. 

No comments:

Post a Comment

Request or ask something: info@onheels247.com