OH247

Volume products


Meisjes met supersteil haar zonder ook maar een toefje volume (zoals mij) hebben misschien iets aan de volgende twee producten: Syoss Curl-Mousse & Andrélon Verrassend Volume Duo Mist. De mist van Andrélon (echt een fantastisch merk voor haarproducten, verkrijgbaar in Nederlandse Kruidvat en de Albert Hein) spray je gewoon op handdoekdroog haar, in de wortels. En dan droog je je haar ondersteboven. Werkt zelfs als je haar stijl houdt en er geen krullen in doet, je haar plakt gewoon niet meer zo tegen je hoofd aan, er is echt volume terwijl andere producten mijn maar meestal gewoon vet maken (en het ruikt ook echt lekker). De mousse van Syoss gebruik ik vanaf het midden van een haarpluk tot het uiteinde voor ik er de krultang in zet. Krullen blijven veel langer, zijn glanzender, soepeler en veerkrachtiger. Het bevat ook een heat-protector dus je haar is veel beter beschermd, daarbij voorkomen bij de producten pluizig haar wat doorgaans een doorn in het oog is voor mij. Op de foto hierboven zie je het second day resultaat - na een nacht slapen op los (!) haar (slapen in een dotje geeft meestal meer volume). Een veerkrachtigere coupe en zachte krullen zoals ik het graag zie.

Girls with super straight hair that would kill for a little bit of volume just like me, will probably also love these two products: Syoss Curl-Mousse & Andrélon Surprising Volume Duo Mist. I just love the Dutch brand Andrélon for their hair products. You spray it on towel dry hair, on the roots. After that, you blow dry your hair upside down. It even works if you keep your hair straight, there's just more of a "bump". It smells great and doesn't make my hair greasy like most products of this kind. The Syoss mousse I use for curls. I apply it from the middle of a pluck of hair, all the way down the ends. Then I curl it with a curling tong. Curls last a lot longer, are shinier and hair is not frizzy at all. On the picture above you see second day results - after sleeping a night on loose hair (if you sleep with a knot there will be more volume either way). A bouncy and solft curled coupe just the way I like it.


No comments:

Post a Comment

Request or ask something: info@onheels247.com