OH247

We're online!


Het heeft toch even geduurd om alles rond te krijgen, maar het is zover! Vandaag lanceren we eindelijk de On Heels 24/7 Boutique. Ik zit tussen kasten vol chiffon, kant, strikjes, kaartjes en lintjes en ik ben écht gelukkig, ook al was het vier maanden lang uitbouwen van mijn onlineboetiek niet bepaald een tripje naar de Caraïben. Met een fantastische fotografe , uitgelezen modellen (mijn OH24/7 babes voor wie ik nu personalized peignoirtjes laat maken!) en toppartners is het een plezier om het druk te hebben. De pantailleuses vernoemd naar Italiaanse filmsterren liggen klaar om in mooie witte dozen en roze linten verstuurd te worden naar mijn fashionable lezeressen, de bikini's zijn in aantocht en de OH24/7 PRIVÉ magazine is in aanmaak, zodat iedereen die een account aanmaakt op de hoogte blijft van alle trends, topspots en beautynieuws.

Dus concreet - wat te doen? Een account aanmaken op oh247boutique.com en zomer 2014 inzetten met het bestellen van een pantailleuse waar je benen fantastisch in uit komen! Let wel: deze week kun je enkel betalen door overboeken, met andere woorden: je schrijft het bedrag over en vanaf dat het ontvangen is wordt het opgestuurd (duurt in totaal 2-4 dagen voor je 't thuis hebt). Vanaf volgende week kun je ook betalen via Bancontact/Mister Cash (duurt in totaal 1-2 dagen voor je 't thuis hebt). Je kunt het hele proces online opvolgen en mij altijd contacteren voor vragen of problemen.

De blog... wordt terug dagelijk geupdate! Meer receptjes, meer fashion & beauty - én meer nieuws over de On Heels 24/7 boutique!




No comments:

Post a Comment

Request or ask something: info@onheels247.com